تامین کننده قطعات ماشین آلات صنعتی و معدنی


رضایت مشتری 100%
تضمین اصالت 100%
تضمین کیفیت 100%

ماموریت ما


شرکت تامین راه آریا(سهامی خاص) با بیش از 50 سال سابقه در زمینه‌ی واردات قطعات ماشین آلات سنگین از راهسازی و معدن، فعالیت می‌کند. محصولات وارداتی شامل قطعات زیربندی، شاسی ، موتوری، گیربکس، برقی، پمپ، سوخت، توربین و سایشی از 6 کشور جهان اعم از ایتالیا، اسپانیا، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و چین می‌باشد. این شرکت نماینده‌ی انحصاری برندهای ETP، MV، CEP و KHP و طرف قرارداد با برندهای KOMATSU، DAIDO، OOZX، GIEFFE، DCF، HR، BYG، COMFFORSA و CH می‌باشد. باعث افتخار است که اعلام کنیم به لطف پروردگار این شرکت به تازگی با تولید برخی از محصولات با نام تجاری ATON به زمره‌ی تولیدکنندگان صنعتی ایران پای نهاده است. مشتریان ما شرکت‌های بزرگ و کوچک از هلدینگ‌های راهسازی و معدن تا شرکت‌های خرده فروشی در تهران و شهرستان‌ها است. بینش ما برای جذب مشتری همواره بر صداقت، اصالت رفتار و تضمین قطعات بوده است.

پیام مدیریت

با سلام
موجب بسی خرسندیست که این کمترین در کنار مجموعه تامین راه آریا با یاری خداوند متعال افتخار بیش از ۴۰ سال ارائه خدمات به شما همکاران گرامی و مصرف کنندگان محترم را دارم.

بزرگترین افتخار و اعتبار ما همراهی و اعتماد شما عزیزان طی سالیان متمادیست که صد البته تمامی موفقیتهای روز افزون این مجموعه و همچنین انگیزههای ما برای دستیابی و به آرمانهای جدید مرهون و مدیون این مهم است.

اصول پایه ای این مجموعه تعامل سازنده با تولید کنندگان سطح اول جهانی ایجاد شبکه شما عزیزان افقهای جدیدی را در عرصه عمران و آبادانی ایران اسلامی عزیزمان بگشاییم گسترده توزیع کشوری و ارتباط سازنده با مصرف کنندگان نهایی می باشد که جلب اعتماد و تامین منافع این ۳ گروه در عین رعایت اصل صداقت مهمترین هدف و ارزشمندترین عامل رشد و توسعه ماست.

مدیران و کارکنان این مجموعه اصل تلاش و حرکت خود را بر پایه

  • روابط انسانی پایدار
  • پافشاری بر اصول حرفه ای تجارت
  • پویائی سازمانی
  • افزایش سطح علمی

طرح ریزی کرده اند و امید است با عنایات پروردگار متعال و همراهی و حمایت های برادرانه شما عزیزان افق های جدیدی را در عرصه عمران و آبادانی ایران اسلامی عزیزمان بگشاییم.

با سپاس و درود فراوان
رئیس هیات مدیره شرکت تامین راه آریا
محمود اسدزاده

زمینه فعالیت


واردات و توزیع قطعات یدکی تمامی دستگاههای معدنی، راهسازی و کشاورزی

خط مشی


بهره بری از ارتباطات گسترده و عمیق بین المللی و عرضه محصولات با کیفیت و اصیل جهانی جهت ارج نهادن به سلیقه توزیع کنندگان و در راستای حفاظت از منافع مصرف کنندگان در جهت ارائه خدمات به فعالان عرصه عمران و آبادی کشور.

تنوع نمایندگی‌ها


با حمایت کم نظیر مشتریان خوش نام و همکاران گرامی, شرکت تامین راه آریا به عنوان مجموعهای پیشرو در ایران موفق به اخذ نمایندگی انحصاری تعداد کثیری از شرکتهای معتبر جهانی در یک مجموعه گردیده است که در ادامه به تفکیک معرفی خواهند شد.

تنوع اقلام


استقبال چشمگیر مشتریان صادق و مصرف کنندگان فهیم از خرید قطعات اصیل و با کیفیت در مقابل قطعات نامرغوب و غیراستاندارد موجب گردآوری طیف وسیعی از قطعات در این مجموعه گردیده بالغ بر ۳۰۰۰ نوع (کالا که شامل بخشهای متنوعی از قرار ذیل می باشد:
– در بخش قطعات گیربکس، ،موتوری توربین و شاسی تمامی دستگاههای کوماتسو، نماینده رسمی و انحصاری شرکت ETP ایتالیا.

– در بخش قطعات موتوری نماینده رسمی و انحصاری شرکت‌های FEDERAL MUGOL و همچنین DAIDO METAL, IZUMI و  FUJI OOZX ژاپن و GIEFFE ,OSVAT ایتالیا .

– در زمینه قطعات سایشی از قبیل ،ناخن ،گوشه تیغه و کلنگ نماینده رسمی و انحصاری شرکتهای MTM ایتالیا و BYG اسپانیا.

– در زمینه قطعات Under Carriage (زنجیر ،رولیک اسپراکت و آیدلر) نماینده رسمی و انحصاری شرکت KHP کره جنوبی.

– در بخش پیچ و مهره نماینده انحصاری شرکت Lit-lite هندوستان.